Meestal heb je hier geen last van, maar soms is er technisch onderhoud nodig.
Daarom is Mijn PPF APG van zaterdagmiddag 9 december 12:00 tot uiterlijk zondagmiddag 10 december 14:00 niet beschikbaar.
PPF-APG.nl blijft wel beschikbaar.
Excuses voor het ongemak
Je gebruikt DigiD om in te loggen bij Mijn PPF APG. Hiermee laat je ons zien dat jij het bent. Je kunt misschien wat hulp gebruiken bij het inloggen. Of bij het instellen van jouw DigiD. Klik op het onderdeel waar je meer over wil weten en lees de uitleg.
Nog geen DigiD? Vraag deze dan nu aan.
Inloggen bij Mijn PPF APG kan op verschillende manieren. Je kunt bijvoorbeeld via de computer inloggen. Maar het kan ook op je telefoon of tablet. Je kiest zelf wat voor jou het makkelijkst is. Hieronder staat wat je minimaal nodig hebt om in te kunnen loggen bij Mijn PPF APG:
Bij veel organisaties kun je binnenkort niet meer inloggen met alleen jouw gebruikersnaam en wachtwoord. Je hebt dan altijd jouw telefoon of tablet met simkaart nodig om te laten zien dat jij het bent. Om dit te kunnen doen, moet je een 'sms-controle' toevoegen aan jouw DigiD-account. Hieronder lees je hoe je dit doet.
Stap 1 - Kijk na of je een geldig telefoonnummer hebt
Stap 2 - Voeg de sms-controle toe op Mijn DigiD
Je krijgt binnen 3-5 werkdagen een brief van DigiD met een code op het adres waar je staat ingeschreven.
Wil je liever gesproken sms-berichten krijgen? Kies dan 'Ik wil gesproken sms-berichten ontvangen'.
Stap 3 - Voer de activeringscode in op Mijn DigiD
De sms-berichten die je krijgt bij het instellen van jouw DigiD zijn gratis.
Heb je een partner? Het is belangrijk dat je partner ook sms-controle heeft toegevoegd aan het DigiD-account. Soms hebben wij ook toestemming nodig van je partner. Dit hangt af van de keuzes die je maakt als je jouw pensioen aanvraagt.
Heb je hulp nodig? Kijk dan op de website van DigiD.
Je kunt op 2 manieren inloggen met DigiD in Mijn PPF APG:
Heb je hulp nodig bij het inloggen? Neem dan contact op met onze klantenservice.